Elektronsko poslovanje, EPO
Studijski program |
Svi studijski programi | |||
Izborno područje (modul) |
Svi moduli | |||
Vrsta i nivo studija |
Osnovne strukovne studije / studije prvog stepena | |||
Naziv predmeta |
Elektronsko poslovanje | |||
Broj ESPB |
7 |
Status predmeta (obavezni/izborni) |
Obavezni/Izborni |
|
Uslov |
Poslovna informatika | |||
Cilj |
Da kod studenta razvije sposobnosti: – samostalno istraživanje i analiziranje elektronskog poslovanja pomoću Internet servisa i alata – prepoznavanje i razvijanje različitih modela elektronskog poslovanja – korišćenje aplikacija elektronskog poslovanja – interaktivno rešavanje problema i timski rad |
|||
Ishod |
Student koji uspešno završi ovaj predmet osposobljen je za: – prepoznavanje različitih modela elektronskog poslovanja – stvaranje globalne slike strukture i funkcionalnosti elektronskog poslovanja – uspešno vladanje tehnologijom elektronskog poslovanja – kritičko sagledavanje problema u elektronskom poslovanju – korišćenje elektronskog bankarstva – poslovanje na elektronskim finansijskim tržištima – praćenje statistika posećenosti veb sajtova |
|||
Sadržaj predmeta |
||||
Teorijska |
1. Osnovni pojmovi (elektronski proizvodi i usluge, kanali distribucije u elektronskoj trgovini, faze u razvijanju elektronske trgovine) |
|||
Praktična nastava (vežbe, DON, studijski istraživa-čki rad) |
1. Pronalaženje primera za odgovarajuće modele elektronskog poslovanja |
|||
Literatura |
||||
1 |
mr Branko Gledović, Elektronsko poslovanje 1, Valjevo, VIPOS, 2010. | |||
2 |
Berry, J. A. M., Linoff, S. G.: – Data Mining Techniques-for Marketing, Sales and Customer Relationship Management, John Wiley Publishing, Inc. Indianapolis, 2008. | |||
3 |
Kalakota Ravi, Robinson Marcia, e-Poslovanje, Zagreb, MATE, 2007. | |||
4 |
dr Vojkan Vasković, Sistemi plaćanja u elektronskom poslovanju, FON , Beograd, 2007. | |||
5 |
Tan P.N., Steinbach M., Kumar V., Introduction to Data Mining, Addison Wesley New Jersey, 2009. | |||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine |
||||
Predavanja |
Vežbe |
DON |
Studijski istraživački rad |
Ostali časovi |
2 | 2 | |||
Metode |
Znanje teorijskih principa. Domaći zadaci. Kolokvijumi za proveru znanja iz teorije (2 kolokvijuma). Izrada Internet marketing plana u grupama po 3-4 studenta. Praćenje statistike posećenosti sopstvenog bloga. Provera praktičnog rada na aplikacijama elektronskog poslovanja. |
|||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) |
||||
Predispitne obaveze |
poena 70 |
Završni ispit |
poena 30 |
|
aktivnost u toku |
5 |
pismeni ispit |
30 | |
praktična nastava |
25 |
usmeni ispit |
|
|
kolokvijumi |
40 | |||
seminari |
||||
|