Engleski 1, EN1
Studijski program |
svi studijski programi | |||
Izborno područje (modul) |
svi moduli | |||
Vrsta i nivo studija |
osnovne strukovne studije/studije prvog stepena | |||
Naziv predmeta |
Engleski 1 | |||
Broj ESPB |
7 |
Status predmeta (obavezni/izborni) |
Obavezni |
|
Uslov |
||||
Cilj |
Razvijanje svih jezičkih veština (čitanje, pisanje, govor i slušanje) na A1/A2 nivou Evropskog jezičkog okvira. Savladavanje jednostavnih struktura, usvajanje leksike opšteg i poslovnog jezika neophodne za komunikaciju u jednostavnim svakodnevnim i poslovnim situacijama. | |||
Ishod |
Nakon uspešno savladanog gradiva student će moći da: – Govor: inicira i održi kontakt sa sagovornikom, postavlja i odgovara na pitanja u jednostavnim svakodnevnim i poslovnim situacijama kao što su pozdravljanje i predstavljanje, opis posla i svakodnevnih aktivnosti, opis aktivnosti kompanije, jednostavni telefonski razgovori, ugovaranje sastanaka, rezervacija prevoza i hotelskog smeštaja, izveštavanje sa poslovnog puta, kupovina, naručivanje u restoranu; da pruži jednostavna objašnjenja, da predloge i ponude, objasni svoje ciljeve, uporedi proizvode i usluge. – Slušanje: razume jezičke strukture, vokabular i fraze koje se koriste u jednostavnim svakodnevnim i poslovnim situacijama. – Čitanje: pročita i razume pitanja, uputstva, mejlove, oglase i tekstove izražene jednostavnim jezičkim strukturama i frazama. – Pisanje: napiše jednostavan e-mail. |
|||
Sadržaj predmeta |
||||
Teorijska |
1. Tematika i terminologija: Predstavljanje i upoznavanje; Aktivnosti na radnom mestu; Aktivnosti kompanije; Slobodno vreme; Internet; Planiranje i dogovori; Izveštavanje; Planovi; Kupovina i prodaja; Proizvodi i usluge; Putovanja. |
|||
Praktična nastava (vežbe, DON, studijski istraživa-čki rad) |
1. Uvežbavanje gramatičkih struktura, vokabulara i funkcija engleskog jezika kroz četiri jezičke veštine |
|||
Literatura |
||||
1 |
Ibbotson, M., B. Stephens (2006): Business Start-Up 1 Student’s Book. Cambridge University Press. Cambridge. | |||
2 |
Ibbotson, M., B. Stephens (2006): Business Start-Up 1 Workbook. Cambridge University Press. Cambridge | |||
3 |
Ibbotson, M., B. Stephens (2006): Business Start-Up 2 Student’s Book. Cambridge University Press. Cambridge | |||
4 |
Ibbotson, M., B. Stephens (2006): Business Start-Up 2 Workbook. Cambridge University Press. Cambridge | |||
5 |
||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine |
||||
Predavanja |
Vežbe |
DON |
Studijski istraživački rad |
Ostali časovi |
4 | 2 | |||
Metode |
Aktivno učešće studenata na predavanjima i vežbama, rad u malim grupama sa akcentom na komunikativnom pristupu učenju stranog jezika, igre po ulogama, simulacije, prezentacije. Od studenata se očekuje da redovno prisustvuju nastavi i da budu pripremljeni za čas. |
|||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) |
||||
Predispitne obaveze |
poena 60 |
Završni ispit |
poena 40 |
|
aktivnost u toku |
10 |
pismeni ispit |
40 | |
praktična nastava |
usmeni ispit |
|
||
kolokvijumi |
2×25 | |||
seminari |
||||
Način provere znanja mogu biti različiti navedeno u tabeli su samo neke opcije: (pismeni ispiti, usmeni ispt, prezentacija projekta, seminari itd…… |