Engleski 2 za menadžere, E2M
Studijski program |
Međunarodna poslovna administracija | |||
Izborno područje (modul) |
||||
Vrsta i nivo studija |
osnovne strukovne studije/studije prvog stepena | |||
Naziv predmeta |
Engleski 2 za menadžere | |||
Broj ESPB |
7 |
Status predmeta (obavezni/izborni) |
Obavezni |
|
Uslov |
||||
Cilj |
Razvijanje svih jezičkih veština (čitanje, pisanje, govor i slušanje) na B1 nivou Evropskog jezičkog okvira. Obnavljanje i proširivanje već postojećih znanja studenata o strukturama i funkcijama engleskog jezika. Proširivanje leksike opšteg jezika i usvajanje leksike poslovnog jezika neophodne za komunikaciju u svakodnevnim životnim i poslovnim situacijama. Usvajanje stručne terminologije tipične za oblast menadžmenta. Razvijanje socijalnih kompetencija studenata. |
|||
Ishod |
Nakon uspešno savladanog gradiva student će moći da: – Govor: inicira i održi kontakt sa sagovornikom, postavi pitanja, pruži informacije, uputstva, savete i izrazi mišljenje u svakodnevnim životnim i poslovnim situacijama, koristeći opštu leksiku i jednostavniju terminologiju engleskog jezika u oblasti menadžmenta i poslovanja. – Slušanje: razume vokabular i fraze koje se koriste u svakodnevnim životnim i poslovnim situacijama menadžerske struke; razume uobičajena pitanja i odgovore u vezi sa svakodnevim poslovnim temama i situacijama, kao i uputstva, savete, zahteve i mišljenja izražena jednostavnim jezičkim strukturama i frazama. – Čitanje: razume pitanja, informacije, zahteve, uputstva, savete i stavove izražene jednostavnim jezičkim strukturama i frazama u pisanoj formi; razume tekstove u kojima preovlađuju visokofrekventne strukture i fraze u vezi sa svakodnevnim i poslovnim situacijama. – Pisanje: koristi jednostavnije strukture i fraze da bi ostvario jednostavnu poslovnu korespondenciju (pismo, faks, e-mail) i izrazio svoje mišljenje u pisanoj formi. |
|||
Sadržaj predmeta |
||||
Teorijska |
1. Tematika i terminologija: Predstavljanje i upoznavanje; Struktura kompanije: službe; Tipične rutine u toku radnog dana; Telefonski razgovori; Opisivanje proizvoda i usluga; Poslovni sastanci; Došenje odluka i pregovaranje; Trendovi – opisivanje grafikona; Upravljanje ljudskim resursima; Zadovoljstvo poslom i stres na radnom mestu; Zapošljavanje, oglasi i intervjui za posao. |
|||
Praktična nastava (vežbe, DON, studijski istraživa-čki rad) |
1. Uvežbavanje gramatičkih struktura, vokabulara i funkcija engleskog jezika kroz četiri jezičke veštine |
|||
Literatura |
||||
1 |
Glišović, G. (2011): Business English 1. Visoka poslovna škola strukovnih studija Valjevo. Valjevo. | |||
2 |
Cotton, D., D. Falvey, S. Kent (2007): New Edition Market LeaderPre-Intermediate Course Book. Pearson Education Limited. Harlow. | |||
3 |
||||
4 |
||||
5 |
||||
Broj časova aktivne nastave nedeljno tokom semestra/trimestra/godine |
||||
Predavanja |
Vežbe |
DON |
Studijski istraživački rad |
Ostali časovi |
3 | 2 | |||
Metode |
Aktivno učešće studenata na predavanjima i vežbama, rad u malim grupama sa akcentom na komunikativnom pristupu učenju stranog jezika, igre po ulogama, simulacije, primena Interneta u nastavi. Od studenata se očekuje da redovno prisustvuju nastavi i da budu pripremljeni za čas. |
|||
Ocena znanja (maksimalni broj poena 100) |
||||
Predispitne obaveze |
poena 60 |
Završni ispit |
poena 40 |
|
aktivnost u toku |
10 |
pismeni ispit |
40 | |
praktična nastava |
usmeni ispit |
|
||
kolokvijumi |
2×25 | |||
seminari |
||||
Način provere znanja mogu biti različiti navedeno u tabeli su samo neke opcije: (pismeni ispiti, usmeni ispt, prezentacija projekta, seminari itd…… |