Selena podjednako uspešna na studijama i biznisu

 

Priča o našoj studentkinji Seleni Petrović, priča je kako mlad čovek sa dobrom idejom i vrednim i upornim radom u isto vreme može biti uspešan student i poslovna osoba.

Selena, koja je rođena 1991. godine, sa prosekom 9,22 na prvoj, jedan je od najboljih studenata druge godine studijskog programa Bankarstvo i osiguranje, a novac koji je prošlog leta zaradila radeći u SAD, iskoristila je da otvori specijalizovani butik za prodaju farmerki po fabričkim cenama, prvi takve vrste u Valjevu.

 

 

 

Još kao učenica srednje Ekonomske škole u Gornjem Milanovcu, Selena je odlučila da će biti student VIPOS-a. Naročito, kako kaže, što je njena majka diplomac nekadašnje Više ekonomske škole „Prota Mateja Nenadović“ i što je Selenina želja da se bavi poslovima vezanim za osiguranje. „Studije na VIPOS-u su potpuno ispunile moja očekivanja, od kvaliteta nastave do odnosa profesor-student koji na ovako uspešnom nivou, ubeđena sam, postoji retko gde“, kaže naša studentkinja.
Zahvaljujući upravo činjenici da je uspešan student, Seleni se prošlog leta, preko programa „Work and travel“, ukazala prilika da četiri meseca provede u SAD. Na dalekoj Aljasci sa svojim mladićem je tri meseca radila u fabrici ribe, dok je preostalih mesec dana provela na proputovanju Amerikom. Naporno radno iskustvo joj se isplatilo, jer je od zarađenog novca odlučila da pokrene sopstveni biznis.
Tako je u Karađorđevoj ulici u širem centru grada, u novembru počeo da radi butik, specijalizovan za prodaju muških i ženskih farmerki, neizostavnog dela svačije garderbe. „Ideja da ovo bude specijalizovana prodaja farmerki došla je na osnovu saznanja da u gradovima slične veličine Valjevu postoje ovakvi butici, dok ih u Valjevu nema. Dodatna specifičnost je prodaja robe po fabričkim cenama koja je ista za svaki model i veličinu. Farmerke iz Novog Pazara koštaju 1.800, a turski teksas 2.000 dinara, što je najpovoljnija cena u Srbii, s obzirom da ih nabavljamo kao ’prva ruka’. Od modela, zastupljeni su i domaći i strani brendovi“, priča Selena, ističući da su kupci ne samo naši sugrađani, već mušterije iz okolnih opština, kao i Lazarevca.
„Studije su mi svakako pomogle da se snađem u poslu, konkretno, marketing – od reklame do pristupa kupcima. Uklapam učenje i rad, iako vreme nije lako i prisutna je ekonomska kriza, smatram da vredi pokušati, jer se uz vredan rad i upornost može postići uspeh na studijama i biznisu“, poručuje Selena Petrović.

Оставите одговор