Predavanje o savremenim marketing alatima

bojana peric

 

 

Studenti Visoke poslovne škole strukovnih studija koji u ovom semestru slušaju predmete Marketing i Ponašanje potrošača, danas su u prepunom amfiteatru škole imali priliku da čuju zanimljivo predavanje koje je održala Bojana Perić, marketing menadžer kompanije “Europrom”.
Bojana Perić je diplomac VIPOS-a i to smera Marketing i trgovina, a nakon naše škole studije je nastavila na Šefild uneverzitetu u Solunu. Nakon završenih master studija u Grčkoj, zaposlila se u marketing sektoru “Europroma”. 
    Na današnjem predavanju ona je našim studentima predstavila marketinške alate koje koristi ova ugledna kompanija, kao i savreme alate marketinga koji se koriste u svetu, u smislu da su potrošač i njegovo zadovoljstvo na prvom mestu i da se sve marketinške aktivnosti moraju usmeravati ka njemu.

bojana peric predavanje

    “Drago mi je što sam pozvana da održim ovo predavanje kao bivši student, a sada kao neko ko tri godine radi u oblasti marketinga i može da im prenese praktično iskustvo. Ono što je važno, ne samo za buduće diplomce marketinga, jeste da kada nađu posao i prvi put se pojave u firmi, budu hrabri da iznose svoje ideje, jer menadžmenti žele mlade ljude koji nisu u šablonu, već su kreativni i inovativni”, kaže Bojana Perić, podsećajući da u “Europromu” već radi značajan broj naših nekadašnjih studenata i kojima je menadžment ove kompanije zadovoljan, jer iz VIPOS-a donose bogato teorijskog znanje.

Оставите одговор