Studenti VIPOSa na Sajmu turizma u Beogradu

 Vipos na sajmu turizma

 

Pod kupolama Beogradskog sajma otvorena je tradicionalna 37. smotra turizma, a najvećoj turističkoj manifestaciji u Jugoistočnoj Evropi, na kojoj su se, pored turističkih agencija, organizacija i klastera, predstavili i vinari i proizvođači suvenira, prisustvovali su i studenti Visoke poslovne škole strukovnih studija.
Na jučerašnjoj stručnoj ekskurziji, naši studenti su imali priliku da se upoznaju sa ponudama, ali i načinom rada više od 1.000 izlagača, od agencija i turoperatora, do regija i država sa svih kontinenata, koje su na Sajmu turizma predstavile aranžmane za predstojeću sezonu. Takođe, posetili su i štanda na kojem se predstavila i Turistička organizacija Valjevo.
“Osnovni utisak jeste da su cene aranžmana ostale na prošlogodišnjem nivou, da je, naročito predsezonska, ponuda za destinacije u Grčkoj i Turskoj veoma povoljna i pristupačna i studentskom standardu”, kaže Anđelka Obradović,studentkinja treće godine smera Marketing i trgovina, kojoj je upečatljiv bio i izložbeni prostor suvenira na Beogradskom sajmu.

Vipos na sajmu turizma

Vipos na sajmu turizma

Vipos na sajmu turizma

Njena koleginica Danka Lazić primećuje da je upečatljiv i način na koji se predstavljaju strane zemlje na beogradskom Sajmu turizma jer se, sem turističkih aranžmana, na njihovim prezentacijama može saznati dosta o životu i kulturi tih zemalja. “Sem najvećih domaćih turističkih agencija sa najdužom tradicijom, takva vrsta prezentacije nedostaje u turističkoj ponudi domaćih gradova ili regiona, koji zaista imaju šta da ponude”, kaže Danka.
“Definitivno, ponuda je veoma raznolika i povoljna, tako da se o mogućem letovanju već može razmišljati. Utisci preko toga su načini na koji se predstavljaju egzotične destinacije, poput Kube, Jamajke, Irana ili Sudana. Ne treba zaboraviti ni Sajam vina koji je tradicionalno interesantan”, priča Nenad Živković, student treće godine smera Računovodstvo, revizija i porezi.

Оставите одговор