Stručna poseta kompaniji „Nectar“ Bačka Palanka i „Muzeju piva“ iz Čelareva

Poseta nektaru

Studenti druge i treće godine VIPOS-a, studijskih programa Poslovna ekonomija, Poslovna informatika i Međunarodna poslovna administracija u okviru predmeta „Preduzetništvo“ realizovali su stručnu posetu kompaniji „Nectar“ Bačka Palanka i „Carlsberg“ pivari Čelarevo.
Nakon srdačnog dočeka, studenti su u razgovoru sa vodećim tehnologom proizvodnje kompanije „Nectar“, bili detaljno upoznati sa razvojnim putem porodične kompanije, distributivnom mrežom, inovacijama, tehnološkim procesom prerade i proizvodnje voća i povrća, uslovima u pogledu kvaliteta proizvoda, metodama za ispitivanje kvaliteta, pakovanjem i deklarisanjem proizvoda.
Studenti su imali priliku, da pitaju i tako saznaju kako je „Nectar“ od malog porodičnog poduhvata, 1998.godine. posle samo 17.godina. postojanja ubedljivo zauzeo poziciju lidera u preradi voća i proizvodnji voćnih sokova i nektara u regionu jugoistočne Evrope. Zbog izuzetnog kvaliteta i originalne komunikacije sa potrošačima, „Nectar“ je izrastao u jednu od najprepoznatljivijih robnih marki Srbije. Takođe,studenti su bili u mogućnosti da saznaju da je „Nectar“ jedina fabrika u regionu koja ima potpuno zaokružen proces proizvodnje: od kooperantskih odnosa sa proizvođačima i otkupa voća preko proizvodnje kaša i koncentrata, do proizvodnje sokova, nektara, rakija i marmelada. Uz to, firma raspolaže sopstvenom distributivnom mrežom što olakšava poslovanje i ispunjavanje sve većih zahteva tržišta. Kontinuirano tehnološko usavršavanje, razvoj novih proizvoda i stalna briga o njihovom vrhunskom kvalitetu uz inovativan i efektivan marketing, uticali su da „Nectar“ postane sinonim za najbolje iz Srbije.
Kao lider na tržištu „Nectar“ je uveo proizvode u kartonskom pakovanju (200, 250, 500, 1000, 1500ml), limenkama (250, 330ml), ekskluzivnim staklenim flašicama (200ml). Od aprila 2005.god. „Nectar“ je sa 50% udela u tržištu postao domaći lider u industriji. Glavne destinacije za izvoz voćnih koncentrata i kaša su tržišta EU, Rusije i SAD. Zahvaljujući uspešnom poslovanju van granica naše zemlje, „Nectar“ je postao jedna od vodećih kompanija za proizvodnju voćnih sokova u jugoistočnoj Evropi. Fabrika investira u organsko i autohtono uzgajanje jabuka, kao i u razvoj poljoprivrednih metoda koje su u skladu sa očuvanjem životne sredine, čime obezbeđuje zdrave namirnice za generacije koje dolaze. Posle razgovora studenti su obišli proces proizvodnje i tako stekli potpuni uvid u poslovanje ove uspešne kompanije. Predstavljena im je i nova linija toplog punjenja u plastičnu ambalažu, za napitke i sokove.
Studenti su, takođe imali priliku da posete muzej piva iz Čelareva. U muzeju piva kustos Ljiljana Radišić studente je kroz slike, izložene eksponate, i priču upoznala kako je „Carlsberg od male radionice piva postao globalni proizvođač kakav je danas. Poseban značaj i ulogu u istoriji pivare imao je njen osnivač, poznati filontrop i veleposednik Lazar Dunđerski kome je ujedno muzej i posvećen.

Poseta nektaru

Poseta nektaru

Poseta nektaru

Muzej predstavlja spoj tradicionalnog i modernog nasleđa gde se kroz istorijat studenti mogli detaljno upoznati sa starinskim načinima pravljenja, skladištenja i distribucije pića od hmelja i ječma. Posebno mesto u muzeju zauzima ugostiteljski inventar koji je koristio pre 100 godina, kao i savremeni brendovi kompanije od Lava, Tuborga, Carlsberga, Holstena, do uvoznog češkog Budweissera Budvara, irskog Kilkenny-a kao i Guinness-a.

Nektar

 

Оставите одговор