Održano predavanje o uticaju marketinga na poslovanje kompanije

„Uticaj marketinga na poslovanje i uspeh kompanije“, naziv je predavanja koje su za studente, koji slušaju predmet marketing, održali Nikola Stojanović i Ivan Stoilković, saradnici van radnog odnosa naše škole.

„Značaj ovog predavanja za buduće diplomce VIPOS-a jeste da već sada nauče da razmišljaju unapred kao marketinški stručnjaci. U današnjem poslovnom svetu, jednostavno, ne sme se dozvoliti da ne budete nedovoljno informisani, već je neophodno biti upoznat sa svim marketinškim alatima i veštinama. Zbog toga, sem teorijskog uvoda, predavanje sadrži i primere kako to rade kompanije koje su među 50 najvrednijih u svetu. Poenta je da naši studenti razumeju marketinške poruke koje do njih svakodnevno dopiru i da shvate šta je bio cilj kompanije koja te marketinške poruke šalje“, objašnjava Nikola Stojanović.

Način i pristup kako marketing svakodnevno utiče na uspeh kompanije, na konkretnom primeru valjevske firme „Urban Tehniks“, predstavio je Ivan Stoilković.

„Marketing je dugoročna funkcija i ako studenti sada ne razmišljaju o njemu na adekvatan način, sutra će biti u problemu kao zaposleni u firmama na toj poziciji. U modernom poslovnom svetu stalno smo izloženi promenama koje stvaraju probleme, a problemi iziskuju rešenja. Rešenja, pak, traže donošenje pravih odluka. U tom okruženju, koje je jako ubrzano, teško je praviti strategije koje se takođe menjaju. Zato je potrebno da već danas kao studenti počnu na vreme da rauzmišljaju o tome“, istakao je Stoilković.