Studenti VIPOS-a gosti „Domaće priče“ na SPREG-u

Već tradicionalno, studenti i profesori Visoke poslovne škole strukovnih studija bili su gosti Domaćeg trgovinskog lanca DTL i valjevske kompanije „Europrom“, na štandu „Domaća priča“ u okvuru Sajma privrede zapadne Srbije SPREG, koji se održava u „Omni centru“.

Studenti VIPOS-a, njih 31 sa druge i treće godine studija, koji slušaju predmet Marketing usluga, najpre su od naše bivše studentkinje, a sada PR menadžera „Europroma“ Bojane Perić, budu upoznati sa sistemom DTL-a koji broji 13 članica iz svih krajeva Srbije, sa 650 maloprodajnih objekata i 5.500 zaposlenih, a prošlogodišnji ukupan prihod od 40 milijardi dinara DTL je svrstao na treće mesto među trgovačkim lanicima u Srbiji, ali sa važnim prefiskom – “Domaće”.

Upravo je “Domaća priča”, kako je Bojana Perić objasnila na ovoj prezentaciji, kampanja koja za cilj ima zaštitu, promociju i poslovni napredak domaćih proizvođača i trgovaca, dok robna marka „Domaće“, sa asortimanom od oko 40 kvalitetnih artikala, garantuje kvalitet i poreklo.

Nakon prezentacije, naši studenti su učestvovali u zanimljivom kvizu koji je organizovala kompanija „Europrom“, odgovarajući na pitanja koja su se ticala DTL-a i „Domaće priče“.

Podsećamo, SPREG traje do subote 31. marta, a štand naše škole, na kojem se predstavljaju studijski programi i uslovi studiranja, nalazi se na samom ulazu „Omni centra“.